torsdag 28 april 2011

Torsdag med vila och kvällspromenad!

Bilder från kvälls promenaden!
Tack Elisabet för träning och mycket trevlig promme.

Roy!

Idag har jag varit sliten, blev väckt vid sju av mina älskade hundar som var hungrig och nödig.

 Milou och Myran!

Har tagit det lugnt mest hela dagen.
Tvättat, och varit på biblioteket.
Vilat, ja till och med sovit en stund, behövdes nog.

Vid 17 träffades Elisabet och jag och tränade lite hund.
Myran fick först lite dummy sök sen lite lydnad bara för att hon älskar det. Skötte allt mycket bra.

Milou började oxå med dummy sök, och det gick bra men han fick jobba.
Sen blev det kryp träning, och nu blev jag riktigt nöjd, sen framförgående som oxå var jätte bra.
Avslutade med kryp än en gång, kan nu krypa lite längre, men måste påminnas ibland ang rumpan.

Sen blev det promenad eller matte och Elisabet gick hundarna sprang, sprang och sprang, skönt att sträcka på benen verkar det som.

Myran!

Väl hemma igen sådde jag lite frön, som kan stå ute o förgylla sommaren.

Milou!

Hade tänk ta tag i och laga ett par byxor och en jacka, men verkar trögt.

Sally och Roy!

Nu blir det god natt.
Lite kyligare men vackra kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar