söndag 24 april 2011

Påskdagen med sömn och vårväder!

Axel och jag, mysigt att få syta en liten.
Idag har jag varit seg och väldigt trött, sovit mer eller mindre hela dagen.

Bettans hundar slut körda!
Linda och Johan åkte hem till Göteborg idag, så jag sa hej till dom mitt på dagen sen sov jag vidare.

Nästan en sommar bild från Bettans tjärn!
Var på jobbet och duschade, och kom då på att det kanske vore bra att röra lite på hundarna.

Lill pluttan sov så gott i bilen.
Var iväg och träffade Elisabet och Roy, kollade lite på dom sen fick det bli apport dirrigering med Milou.
Sally fick vara ute med en liten tjej och gå och träna lite, uppskattades av bägge som det verkade.
Myran fick oxå apportera sen springa lite med Roy.

Axel nöjd och belåten som det ser ut.
Sen hem seg men började med att kasta ut kökssoffan, sen ta in en ny, sen blev det städning och tvätt, hmmm andra andningen?

Lill häbret!
Men skönt med ett rent och hop plockat hus.

Nu blir det sängen!
Varma och soliga kramar!

1 kommentar:

  1. Fina bilder på goa småttingar :)
    Du och hundarna verkar ha haft en skön påsk trots lite jobb i alla fall :)
    Skulle ha dejtat lite framöver kanske?
    Kramar

    SvaraRadera