lördag 30 april 2011

Sista april med dålig mage!

Från torsdagens promenad!

Glömde tala om att mina blodprover var super, även det besvärliga leverprovet var bra, konstigt.
Milou blev dålig i magen igår kväll, och har varit det hela natten, tur att jag hade med honom i bilen i natt, annars hade det varit storstädning av huset.

Evis och Wilda i spårar tagen!

Wilda hittar kvittot jag lagt ut i spåret!

Även björn skit fanns där!

Stil studie!

Jag hittade slutet tycks hon säga och en lika glad matte!

Hurra vad jag är bra!

Men vart tog bollen vägen???

Detta är dom riktiga polarna, tror Sampo älskar den springande Myran!

Denna dag har bestått av vila och rastning.
Nu på eftermiddagen blev det lite fiskbullar och a fil till lillebror.
Vi har alltså en vilo dag, men min stackars tvättmaskin får arbeta lite, packat det mesta har jag oxå gjort.
Ja jag vet att jag gör det tidigt men jag tycker det är skönt att ha det gjort.

I kväll kan jag nu inte ta med Milou pga smällare, så nu får vi hoppas att det inte blir allt för många olyckor inne.
Nu blir det lite lat mask fasoner framför tvn.
Soliga men lite kyligare kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar