onsdag 27 april 2011

Onsdag med många järn i elden!

Blev åt fel håll, men Milous Lp I diplom.

Idag har jag haft fullt upp.
Slutade vid sju, hem rasta hundar och ge dom mat som vanligt.
Tränade lite kryp, gick bra i utsträcket.

Hanna och Dregen!

Sen var det dax för sjukgymnasten, som verkligen körde med mej idag, härligt, men benet var helt mört efteråt.

Liza och Rocky!

Sen var jag på jobbet och la schema, och la in om ledighet när Scuba´s har kennel läger!

Morris hoppar!

Efter detta var jag hem diskade, bytte hundfiltar i bilen + bytte ett däck, sen sov en och en halv timme, hundarna fick då vara i hundgården.

Johan och Bira!

Kl 13.30 ringde klockan dax att åka mot Sveg, hämtade nya spår boken hos Marie, spännande, sen iväg och ta blodprov och lämna ett kalprotektin prov, fundera på det ni!

Carina och Morris!

Bilen hade ett återbesök på besiktningen, nja 4/8 2:or strukna.
Sen var det middag hos Carina, gott, ja väldigt gott, hon kan hon.

Marie och Lizza!

Sen var det lite hundträning på klubben i sveg.
Milou skötte sej bra, är nöjd med honom.
Tränade först lite linförighet för att komma igång, sen plats i grupp med lite störning, ligger super, super bra.
Sen kryp jobbade med utsträcket och funkade, men ibland glömmer han rumpan.
Sen framförgående hur bra som helst, går på trots hundar överallt, stoppet bra och står medan jag går upp. Hurra nu börjar det sitta.
Sist lite mera kryp och nu kröp han ett och ett steg vid min sida, så nu är vi på G. I alla fall idag!

Rocky!

Sen hem resa och lite koll av kort.
I morgon blir det väl kanske hundträning igen!
Lite kyligare med sol glimtar kramar!

2 kommentarer:

  1. Lugn och fin vilodag du verkar haft.... Jag visste väl att krypet skulle börja funka - lita på coachen!

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga vi ser ut att vara alla ägare och hundar. :)
    Och ser lite roligt ut att Dregens framben är precis vid mina ben. ;)

    Hoppas du får en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera