onsdag 20 april 2011

Onsdag med sjukgymnastik och jobb!

Ja då har man vaknat hemma igen, ovant och tyst, lite att göra oxå, bara 3 hundar som vill ut och ha mat.
Har nu flyttat upp efter en vinter på flykt till TV rummet.
Ska bli skönt att sova uppe igen, med mörkläggning när man jobbat bla.

Tvättar och plockar mest idag, måste ju fixas till efter nästan 4 veckor borta eller hemma???!!!
Har ringt ang min tid hos ortopeden i Skövde, får se när jag får tid där nästa gång.
Hoppas man kan och framför allt vet när man ska komma.

Kollat källaren och öppnat för vädring, plockat hundskit, sist jag var hemma var det fortfarande en halv meter snö, nu nästan ingen.
Hundarna får vara i hundgården idag, har inget vidare humör denna dag man kan ju undra vad det beror på???
Hund träning är det inte att tänka på pga detta. Men tror det är viktigt att man vågar känna och tänka så, lätt att förstöra det man byggt upp, och inlärning vågar jag inte ens tänka på hur det kunde gå.
Tror det får bli sängen inför första besöket hos sjukgymnasten.

Oj vad dåligt med muskler jag hade på höger benet, har inte tänkt på det, men nu ska det bli annat. Fått några övningar som jag ska jobba på tills på onsdag när nästa träff är.

Idag har jag premiär cyklat med Milou det blev ca 4 km och det gick bra.
Han har varit lite konstig sen vi kom hem, lite nervig och hoppig.
Men det kan ju faktiskt vara så att det luktar björn och det gillar han inte.
Ja vi får se.
Nu är det jobb.
Lite regniga men mest soliga kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar