söndag 17 april 2011

Söndag förmiddag med hundträning!

Ja idag var det dax för träning på ånaplan igen.
Här kommer bild beviset.

Allt som allt var vi 11 hundar sägs det, glömde att räkna.
Stora och små hundar.
Vana och ovana, men alla var glada att få vara ute i det soliga och varma vädret.

Min favvo hund, alltså inte lillebror, för det är själv klart, utan Nils! Den svarta faran!

Lite vila måste man oxå ta.

Dax för att prova rally lydnadsbanan, men svårt med 3 hundar samtidigt.

Ny i gruppen, tror jag. 
Mys med hundarna blir det oxå en hel del av.

Lydigt och trevligt ekipage!

Milou får vila lite ibland.

Ligg träning som det ser ut, även matte verkar vara på väg ner!

Visst är jag duktig, ser ut som om hon ler!

Ja så här såg träffen ut i stora drag!
En sol till er alla som var där, nu kan jag inte komma på ett par veckor igen pga jobb i härjedalen.
Men hoppas vi träffas nästa gång jag är nere.
Skriver mer om min dag senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar