fredag 24 februari 2012

Mycket som hänt? Eller??

Bild på en mycket sliten Bettan, efter skid tur i klabb snö!

I tisdags var Myran på Mac Donalds o åt happy meal med milkshake.
Mums tyckte hon!

Milou på Tisdagen, när han åkte tåg!
I måndags när Evis o jag åkte mot Göteborg!

Söndagen var det doft kurs igen.
Mycket nöjd med Milou som skötte sej fin fint.
Han tog kaffe doft 4 el 5 gånger fast det fanns avledningsdoft.
Så nu är det dax att börja med den doften jag vill jobba med.
Detta ska bli spännande o skoj!!!
Sjötorp vid göta kanal!

Tisdag åkte jag o Milou tåg till Skövde.

Tisdag o Onsdag var jag bonde alltid lika skoj, älskar verkligen djuren på högåsen!
Onsdag kväll kom Evis o sov över!
Sjötorp igen!

Hem resan gick bra, fast det var lite halt bitvis.
Köpte även lite fiskar o växter till akvariet på jobbet i Mora.
Tillbaka i Ljusdal med Evis fick Milou träffa sin vän Wilda och även Sampo.
Jag var o hämtade en bur till bilen som jag köpt.
Sampo vill smaka på en god lillebror!

På kvällen var det foto kurs, det är så väldigt roligt, och man blir så glad av det.

Nu var resumén gjord, snabb, snabb sådan!
Hej hopp i galopp, ni där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar