torsdag 9 februari 2012

Jobb o sällskap!

Ja detta är nog mer än vad jag klarar av, hjälp Marie, tror jag ger upp, lika så Evis som det hördes, kanske dax att ge privat lektioner.
Men fjärr dirren verkar ha fastnat i alla fall på nära håll o lika vittringen om man använder korv, vågar inte testa annat, ha ha ha ;-)
Jag har jobbat i natt o ska påt igen, Tobbe hugger ved, så snällt av honom!!!!!
Sen är det ju skönt att det är någon mer i huset på två ben.
Nu ska jag sova en stund till o sen laga middag, till o med det är roligt när man är två.
Men i morgon åker han hem, o jag får väl börja träna hund istället, eller hur Marie!
Fler som vill hänga på o träna på dagtid i morgon fredag?????
Kramar!

1 kommentar:

  1. KLART VI SKA TRÄNA!!!

    och ge inte upp!!! Klura lite mer på det bara... och tala sen om hur man ska göra :-D :-D!!!

    kram kram

    SvaraRadera