lördag 18 februari 2012

Doft träning o jobbar helg!

Världens sötaste o bästa Brasse!

Ja detta med doft träning har varit ett huvudbry, även som det hörs från mina vänner.
Men i morse, ja egentligen redan igår tyckte jag det började lossna åt Milou.
Visst nu kan det vara inbillning, men han luktar på alla krukor men stannar vid kaffet när han är säker.
Så nu i kväll testade jag med avledande doft i dom andra krukorna, tog färsk dill.
O hör o häpna det var inga som helst problem att hitta rätt, vilken kille va???
Nästan impad själv!!!

Idag har tjejerna, Bettan, Athos, Brasse o jag tagit en promenad, sen blev det skidor med Milou och Tajj, men tror ni inte det blev plus grader, så innan vi var hemma var man minst en dm längre än vanligt.
Sen blev det fika o foto läxa hemma hos bettan.

En härlig dag, men jag har ju även sovit eftersom det är jobb helg.
Kramar!

1 kommentar:

  1. Lizza kan också!!! :-) Skam den som ger sig!!! Eller i alla fall kunde hon igår... ;-) Tänk vad duktiga vi är som inte gett upp!!!

    kram kram

    SvaraRadera