onsdag 1 februari 2012

Försäkringsbolag o besök på hälsocentralen!

Älskade vackra Sally!

Ja denna dag har börjat med att prata med försäkringsbolag, intressant vissa är inte trevlig alls försöker inte ens, medan andra är väldigt tillmötesgående.
Man kan ju undra vem som får mest kunder, o vem man rekommenderar??!!!

Efter detta blev det ett besök på hc för att kolla upp mitt finger som hamnade på fel ställe igår. Blev alsolsprit omslag i några dagar, o hoppas på att all skit dras ur o det inte behöver bli någon infektion.
Mina högt älskade galna grå!

Sen blev det en stavgångs promenad med Bettan, härligt att se 4 grå springa för fullt, o se lite av rangordning, o fina signaler o hur man följer upp detta!

Efter detta var jag till en liten prick som jag träffade för första gången igår, o som mitt finger ramlade in i munnen på, idag tyckte han att jag dög bra o allt gick lugnt till väga.

Jobbar på vittringen o fjärren, hur det går, inte så bra, men trägen vinner!

Vad det blir nu???? Dusch, sen tror jag latmasken får ta mej i besittning!!!
Kramar på er i onsdags kvällen!

3 kommentarer:

  1. Nä men usch. Har du blivit hundbiten. Hoppas det läker snabbt.
    Ha det gott och njut av dina lediga dagar.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Usch, hoppas det läker bra. Små sår är inte att förakta, de kan vara attans så hemska.
    Ha de bäst!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hi hi hi...

    kramar & se till att det inte blir något allvarligt av det!!

    SvaraRadera