torsdag 5 maj 2011

Torsdag med städning

Nej nu får du sluta fota, tror jag han säger!

Idag har jag först pysslat lite med djuren, sen medan Tobbe hämtade halm, städade jag och plockade ihop här inne, och kan säga att det behövdes.

Nu har korna fått rena lakan, mysigt och hej vad kalvarna hoppar och skuttar!

Varit till Blikstorp och skaffat reservdelar till bilen och se om den nu går igenom.
Tobbe lämnade sin där för skrotning!

Smakar havre för första gången!

Sen har hundtränings och knä tränings orken försvunnit lite, är det någon där ute som hittat den o kan ge tillbaka den.
Snart bara 3 veckor till tävling, om jag kommer med.

Fin väderskramar!


1 kommentar:

  1. Kom igen nu - bit ihop och träna på! Om en vecka vill jag se resultat, här ligger vi i så du får upp till bevis: Vem kryper längst och snyggast!?
    Coachen

    SvaraRadera