lördag 28 maj 2011

Lördag med MH och vila!

Några bilder från igår, tyvärr la kamerabatteriet av efter en liten stund.

Idag har jag varit och figgat på Mh i sveg halva dagen, det gick bra tycker jag.

Malte och Josefin!

På eftermiddagen var det vila som gällde eftersom jag inte nästan sovit något på nätterna.

Platsliggning i Lyd kl I!

Milou har fått lite linförighet och kryp i kroppen men han var som en bomb på väg att explodera.
I morgon är det dax för premiär i lägreklass spår, phu och burr.
Men ska bli skoj!
Anna-Karin har varit hit och pratat lite hund, alltid lika roligt, och oj vad jag saknar våra hundträningar!!!
Regninga men uppklarnande kramar!

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för i går, lite sent men lycka till idag :))

    SvaraRadera
  2. Lycka till eller nu är det väl klart så jag skriver hoppas att det gick bra i lägreklass! Hälsn. Cecilia med Loppan som ligger och sover tungt så det är lugnt för tillfället här!

    SvaraRadera
  3. TJOHO ryktet har nått mig - GRATTIS GRATTIS till uppflyttet med STRÅLANDE poäng!!!!
    Jösses vad duktiga ni är!
    hälsar Eva-Britt o Mocca

    SvaraRadera