måndag 30 maj 2011

Måndag med gråa hundar!

Tajj, han kan han!

Min morgon började med sjukgymnastik, men inte är jag lika spännstig som denna herre!

Tajj och Milou!

Som ni förstår har jag varit till Bettan en sväng och vi har konstigt nog tränat hund.

Milou kokar kaffe som man gör i simm märket paddan eller något sådant!

Men innan Bettan så kom Christer hit och vi provade hans nya apportkastare, rolig och bra som det verkade.

Myr bus på bordet!

Vet inte om jag hämtat igen mej från gårdagen än och fattat det framförallt, men idag var vi påt igen.
Har tränat lite fritt följ, rutan fjärr och inkallning med ställande, men kom då på att min plan för det momentet inte var riktigt klar, så till detta får vi återkomma.

Athos!

Men annars gick träningen bra.
Bettan tränade Tajj och han är riktigt bra, lite fin slip bara.

Syskonen bus! Myran och Athos!

Mer än detta har inte jag gjort idag, och inte tänker jag göra något mer heller.
Tvättmaskinen har förstås jobbat, har bytt åt hundarna och min säng är oxå renbäddad, klart jag städade ju övervåningen oxå.
Ähh nu kan jag vara nöjd med dagen!
Soliga men lite blåsiga kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar