torsdag 14 april 2011

Torsdag med trötthet och hundpromenad!

Min lilla påsk gubbe!
Idag har jag varit sliten och trött, inte fått mycket gjort precis.

Vilat och tagit det lugnt, men har hjälpt till med djuren lite.
Sen sovit ca en timme, det var skönt.

Tajj och Athos, måste passa på att tacka Bettan för bilderna jag får av henne lite titt som tätt.
Har även tränat lite lydnad med Milou, mycke slipning av moment, men även idag lite pip träning.

Tjuren Ferdinand  eller är det lillebror som luktar på blommorna?
Blev även en trevlig promenad på Tibro med hund gänget. Det var sju hundar med.
Milou var trött och nöjd efter den.
Nu blir det vila fast kanske måste ut och kolla in kalven från igår och även en kviga.
Lite gråa men även uppklarnande kramar!

2 kommentarer:

  1. Gör ett nytt försök att lämna en kommentar. Bra att du vilar ibland...det behövs det också :)
    Ni verkar ha det så mysigt och härligt där nere, underbart!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. HA! Nu fick jag till det...tekniska jag ;D
    Kramar

    SvaraRadera