måndag 4 april 2011

Lördag och Söndag kurs=fullt upp!

Kort om helgen!
Mitt hotellrum på livgardet!

Även denna bild föreställer det, och jag har saker överallt som det ser ut!

Skritt maskinen på hundtjänst enheten i Märsta.
Intressant!

Hundstallet, här plockar vi ut en av våra träningshundar!

Här är den andra lilla tösen, som jag senare passade på att få ta ett par promenader med. Ur mysig och så får man lite Schäfer i blodet. Kan behövas har ju en viss abstinens ibland.

Koll och tester!

Diskussioner!
Bra kontakt där!

Hundmöte! 
Leta övning!

Jag hittade!

Stolt!
Lördagen blev det mycket hund träning och koll på olater.
På kvällen var det tre rätters middig och allmänt trevligt!

Söndagen var det avslutning och hemresa.
Då var man sååå full i huvudet så allt var kaos.
Drömde till och med på nätterna om hundar och träning.
Väl hemma var det till att kolla nykomlingen i ladugården, det vart en herr Larsson.
Sen stupade jag i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar