söndag 18 mars 2012

Söndag, kurs anmälan o flyttat!!!

Söndagen började jag med att städa huset, o flyttade upp på övervåningen igen, efter vintern nere!
Är så dyrt att värma hela huset då tycker jag, o onödigt när man är själv med hundarna!

Min sexåriga älskade pip!!!

Idag har jag anmält Milou till en tävlingskurs i Järvsö!
Oj vad skoj, o längtar redan.
Den börjar den 10/4!!!!

Sötaste blivande trettonåring som finns!!! Sally min prinsessa!

Har tränat Milou lite i lydnad förstås.

Alba men bilden blev tyvärr väldigt mörk, men den raraste som finns är hon!

Varit på doft diskrimineringskurs.
Skoj o tycker Milou är duktig!

Rhea söt som socker!

Kvällen får bli lugn o skön.
I morgon är det en ledig fri dag!

Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge!
Tänk på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar