lördag 17 mars 2012

Sol, södern och spår!!!

Den goda tårtan jag fick hos Bettan när Tajj fyllde år!

Ja vad ska man säja, de vackraste små solar jag vet!!!

Jag o hundarna har alltså varit i södern, skönt!!!

Dagens promenad med Myran o Milou!

När jag åkte ner till södern, satt dessa 2 på isen o fiskade, vågat tycker jag.

Då hände även det att radio jämtland ringde o jag var med i radion, pga Milou hade vunnit en bild tävling!
Så vi har fått en liten present, tack så mycket!
Blåsippa, underbart!

Har tränat många spår o Milou går som ett spjut, mycket nöjd.
Uppletande har vi oxå gjort o han jobbar på bra!
Igår åkte jag hemåt, Sally fick stanna pga att jag ska på kurs i Sollefteå nästa vecka.
Åkte direkt till ljusdal o där blev det träning på högre lydnaden, för Evis.

O idag var det utbildning för tävlingsledare o dom nya reglerna, hur man bla lägger upp en bra elit lydnads plan. Mycket givande o trevligt!
Sen var Anita L så snäll o kollade och tränade mej o Milou. Fick massor av bra råd o tränings förslag.
Nu är vi hemma jag o dom grå.
Tvättat lite och plockat upp packningen, vattnat blommorna, nu blir det snart sängen, ska bli skönt!

Njut av våren ni där ute. Kom ihåg att inte lagom är bäst, utan bäst är bäst!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar