tisdag 24 april 2012

Måndag och nu låååång ledig!

Måndagen blev i hundträningens tecken!

Men först är nu saken den att jag räknar med 4 veckors ledighet.
Ja jag vet att jag ska opereras och att det är därför.
Men ändå! Ledig!!!

Åter till hundträning!
Först tränade Milou och jag lite i Sveg innan vi träffade Anette, Ypzie och Enja.
Så vi tittade på vad vi gick igenom förra gången, och så la vi till lite ny träning.
Oj vilka framsteg dom gjort, roligt som bara den.
Bra jobbat!

Efter detta åkte jag hem, sen tränade jag med Milou igen på industri, jag är riktigt nöjd med pojken.
Nu är det bara att hålla igång detta till på lördag, då provar vi på en ny debut i högre klass spår.

Efter detta hade jag träff med en hund som behövde hjälp med att hans matte inte kunde ha honom på ett bra sätt i kopplet. Ha ha ha.
Gick i alla fall riktigt bra och matten lärde sej snabbt.

Sen kom Carina och vi tittade på Morris och Diezel.
Roliga hundar, och nu har hon fått lite hemläxa att jobba på tills vi träffas nästa gång.

Sen hem och sova!!!
Men vaknade och mådde inte trevligt, men det släppte, och visst får man ha tankar och hjärnspöken som dyker upp, huvudsaken är väl att det släpper.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Se till att vila upp dig ordentligt!!! Hoppas du är hemma någon runda under din ledighet så vi kan ses... behöver få lite pepp-träning :-). KRAMAR

    SvaraRadera