fredag 6 april 2012

200 inlägg o underbara kalvar!

 Ja jag måste ju säja är dessa små är helt underbara!!!

Ja detta är mitt 200 inlägg på denna blogg, förra fyllde jag oxå med jag vet inte hur många det var.
Roligt att skriva lite o dela med sej av bilder o tankar.
Känns verkligen som han vill smaka lite på en! Men söt som skrutt!

Igår när jag lade in ny halm hos dom i kalv boxen, måste jag säga att jag skrattade åt dom, när det är full fart med spring i benen, bock språng, sparkar bakut o står på huvudet o stångar i halmen.
Men jag tycker även dom är så söta o goa att klia o gosa på, att tårarana kommer av att jag blir så väldigt rörd o tacksam att jag får möjlighet att njuta av dessa små liv.

Ta nu vara på ERA lyckliga stunder, njut av dom o sen göm dom i hjärtat till tyngre dagar!!!

Kram o Glad Påsk!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka söta bilder!!
    Många kramar till er!!!

    SvaraRadera
  2. De är så söta de små liven. Ha en Glad Påsk.

    Kram Karin

    SvaraRadera