tisdag 31 januari 2012

Ledigt!!!

Sista dagen för topp jakten!

Igår gick jag på lång ledighet. Skönt kan inte klaga.
På kvällen var jag till Älvros o tränade med Marie o Lizza.
Alltid lika givande.
Milou fick träna på Fritt följ mest vinklar, halter o förflyttningar (nöjd med honom, men lite nyfiken på Lizza), Rutan ingångar o poss där (nöjd o snabbt på plats), Tung apport (bra ingångar, men måste träna att han sitter efter loss), Hopp apport (totalt värdelös denna dag, men nya tag, det brukar ju funka), Skall (bra o lite mer ihålig nu), Framåt sändande ( Lyssnar bra o bra fart).
Sist platsliggning både med mej gömd o framme, funkar super som vanligt.
Mycket nöjd med honom, bästaste lillpojken.
Ha ha tycks han säga!

Promenad med hundarna idag förstås när det bara var -15.
Annars har jag städat skåp o lådor+ torkat väggar i köket.
Även blivit hind biten,, så i morgon måste jag nog kolla min stelkramps vaccination.
Milou har idag fått träna inne, fjärr som nu börjar gå lite lättare, och vittring som funkar super 4/5 gånger, men vi jobbar på det.
Nu vila både mej o fingret som värker!
Kramar på er alla där ute o era underbara hundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar