söndag 29 januari 2012

Jobb helg o rygg ont!

En bild som jag fått från Bettan, som hon tagit vid stugan!

Vad har hänt sedan i onsdags???
Torsdag var det promenad med tjejerna, Milou har dragit i 4 km sen lös i 3 medan Bettan o jag åkte skidor i sakta mak. Milou var något trött efter detta och jag jobbade 16-20.
Fredag vart handling i Sveg o sen promenad i ca 6 km med alla hundarna, Myran o Milou lös.
Även tränat vittring o fjärr.
Igår lördag var det sova eftersom jag jobbar helg, 3 nätter.
Men på eftermiddagen kom jag på att jag skulle köra igenom högre klass lydnaden o lydnadsklass III momenten.
Mycket nöjd med det jag såg, visst mycket träning kvar, men svårt att veta, när man inte har någon som hjälper en att titta på det, men Bettan lovar att filma träning någon dag, o Evis lär få främmande i detta ärende.
Idag har jag som vanligt sovit lite tränat fjärr, o sen lång promenad med Bettan o hennes hundar!
Mycket trevlig helg, nu en natt kvar sedan lång ledigt, kan inte klaga.
Ha det bäst ni där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar