onsdag 28 december 2011

Storm och hundträning!

Stormen har härjat rejält i hogdals trakten.
Strömlöst i ca 2 dygn.
Utan telefon och ingen mobiltäckning.
Men nu är det fixat, strömmen kom vid 18.

Milou o tomtens ren!
Idag har Marie varit hit och fått igång min träning!

Milou min vän!
Tur är det väl att man har vänner som ställer upp.
Milou och jag har bara kört linförighet, och fritt följ i en timme.
Från början var han mer än lovligt het, men gick snabbt ner och gick riktigt bra. Mycket nöjd, störning fanns det gott om mitt på dagen vid ica, så han var fin.
Lite lek vart det oxå.

Lizza och Marie i bus tagen.

Bira på G!
Igår ringde läkaren från Kss, o berättade att jag hade ett virus som hette CMV.
Skönt att veta vad det var som gjorde mej så dålig.
Men hon sa oxå att jag kommer att ha dålig kraft en lång tid.
Men ska prova jobba i natt, får se hur det går.
Kram på er, och njut av att ni orkar.
Tack Marie för på fyllning av ork, och skönt att prata lite lite lite hund!

1 kommentar:

  1. Skönt att få veta vad det är/var du har kan jag tänka mig. Finns nog en hel del virustyper tydligen och denna har jag då aldrig hört. Skönt att du kommit igång igen :) Det är inget vi har iaf :P
    Kramar

    SvaraRadera