fredag 30 december 2011

Promenad!!!

Idag blev det en promenad med Bettan och hundarna!
Detta är en galen Milou!
Bilderna idag blev inte bra, men några riktigt trevliga ändå!

Vinter!

En lite snöig ö.

Myran min älskade!
Idag har inte varit någon bra dag för henne.
Magen som vanligt som spökar.

Athos håller koll på Milou!
Bettan och jag gick 3 km, o fatta hur slut jag var i benen efter det??!!

Milou och galen pannan Tajj!
Hur kan det komma sej att han är i luften så ofta???

Så här ser det ut på andra sidan abborrtjärn.
Som om en tromb eller orkan gått fram.

Tur att dasset klarade sej!
På förmiddagen var jag till sveg en sväng.
Efter promenaden sov jag i 2 timmar, men det är väl som det ska när man är sjukskriven.
Ha det nu bäst och i morgon är det årets sista dag!
Kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar