onsdag 5 oktober 2011

Äntligen blev det av!

Ja i lördags blev det av, Lillis och jag på tur ridning!
Linda fick rida Urve och jag fick äran och rida Kame.

Ronja drog vagnen, med Pernilla och hennes dotter, och så har vi detta med jag och namn, men chansar på Julia.
Kl 10 var vi på plats och efter lite pyssel så drog vi iväg.
Underbart fint väder och höst.
Här har vi kommit fram till en sjö där det blev fika för både folk och fä!

Linda ser glad ut men lite lik Zeb Macahaen, äh vet ej hur det stavas och bryr mej föga.

Vagnen som sadelhängare mm.

Fika dax!

Vacker höst dag!

Lite dimmigt!

Urve!

Ronja!

Kame!

Då var det dax att bege sej igen!

Då är vi redo!

Vilken underbar dag, härliga och snälla hästar.
O Pernilla är bara helt otrolig, brinner verkligen för detta. Och har ett fint och mycket genuint intresse för nordisar.

En underbart mjuk mule, Kame!

Vill här tacka alla inblandade för en dag jag sent glömmer!
Höst kramar i massor!

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen helt underbart med en ridtur ibland och på så där fina nordisar så måste det ju ha varit mer än underbart :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut o så fina nordsvenskar - det är fina hästar det, minns de stoora snälla som min morfar hade när jag var "liten", så otroligt mjuka mular de hade!
    Ha de bra,
    Kram Eva-Britt

    SvaraRadera