tisdag 22 maj 2012

Måndag med prov och kurs

Ja måndagen gick väl ganska mycket i latmasken tecken.
Men tog en promenad med fem hundar, Myran är bättre, tack för det.
Efter detta la jag ett anlagsspår.
Sen för ovanlighetens skull var jag och köpte mej lite lunch, på kina restaurangen, mums.
Så nu har jag mat idag oxå.
Hundarna fick leta lite godis på gården hos Evis.
På kvällningen dömde jag ett anlag och ett öppenklass viltspår.
Det gick super bra, duktiga hundar och förare.
På kvällen var det viltspår kurs, näst sista gången.
Då fick vi gå igenom öppenklass, så nu får dom jobba någon vecka till nästa och sista träffen.
Och förhoppningsvis blir det väl fler prov då.
Sen var det fika med kusinen, sen till att dyka i sängen.
Och jag kan väl berätta att jag vaknade av att jag hoppade högt, Milou hade smugit upp i sängen trasslat in sej i täcket och ramlat ur sängen, oj oj oj innan han tog sej ur täcket, Ha ha ha
Kram på er mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar