söndag 20 maj 2012

Även lördagen blev super trevlig!

Milou!!!

Lördag förmiddag åkte jag till Sveg och träffade lite hund människor, super trevligt.
Tränade Milou och fick nu möjlighet till en grupp, så det blev många sådana skick.
Nu börjar högre lydnaden sitta, så dags att lägga ner mer träning på lydnadsklass III.

Efter träningen blev det fika på Ica, dessa stunder är verkligen guld ska ni veta!

Myran som viftar på svansen bla, kolla vattnet!

På kvällen tog Bettan och jag, våra grå och gick till en tjärn, säger jag, å, säger hon, ja ja, det kvittar väl.
Här blev det fika som Bettan fixat, och sedan lite fotografering och prat ang detta.
En otroligt trevlig kväll, trots dålig kondis, ha ha ha.

Milou i dykar tagen, här på väg upp!

Skogen är väl bara för vacker!

Athos och Milou i tjusar tagen, man blir ju nästan avundsjuk!!!

Sten och sten, eller?!

Mycket är verkligen vackert!

Tack mina vänner för ännu en underbar dag!

Har glömt att gratta Marie och Lizza till sitt uppflytt till lägreklass!!!!!

Kramar och längtar redan till nästa gång.

(Marie jag har nu anmält två högre tävlingar, hoppas man kommer med, annars är det hösten som gäller, och då vill ju jag jaga.)


1 kommentar:

  1. Vad bra!! Jag blev nästan orolig för dig där ett tag... :-).

    KRAM KRAM och hoppas vi ses snart!!
    (är "ledig" måndag och tisdag (fm/halv em)...)

    och tack för grattisar!

    SvaraRadera