måndag 30 april 2012

Ved backen för mej, mys för andra!

 Athos och Tajj myser i vår solen!

Igår bestod min dag av ved, riktigt roligt, och tänk vad skönt till vintern.
Torbjörn O hjälper mej och det är guld värd.
Men än är det en hel del ved kvar att kapa och klyva.
Tror jag kommer att ha ved i flera år nu!!!!!
Hurra!!!!!
Sampo njuter av en vår bäck!

Idag ska jag åter igen ställa mej på vedbacken, och hoppas på att jag får en hel del gjort.
Hundarna får under tiden roa sej med hundgården!!!

Ha det bäst denna mysiga vår dag!

Idag föddes min älskade Briahlz Arro det var 1985!!!
Oj vad jag saknar denna underbara Schäfer!
Massor av kramar skickar jag till hundhimlen denna dag!

1 kommentar:

  1. Ja tänk va skönt det är när veden är färdig för året, ännu bättre om det räcker i flera år.

    Ha en skön Valborg.

    Kram Karin

    SvaraRadera