måndag 23 april 2012

Kurs start, jobb och doftkurs!

Torsdagen började med lite ved kapning, sen åkte jag till Evis och var ut med hennes hundar i skogen en sväng, innan jag hade kurs start i Järvsö, och det var även regel genomgång av viltspåret.
Verkar bli ett trevligt och roligt gäng, så jag längtar redan till kurs helgen.
Smörgåstårta som kurs avslutning på doft diskriminerings kursen.
Oj vad roligt det varit och examen gör Milou och jag till hösten!
Roligt hade vi!

Sampo skall markerar kaffe!!!
Anette kollar så Maggan och hunden (ursäkta missat namnet)
sköter sej när dom ska markera älg lukt!
Gick hur bra som helst!
Annika och Ludde hur glada som helst efter att dom hittat och markerat rätt lukt!
Peter kollar så Bettan och Tajj spårar rätt och så dom inte tar rådjursspår istället.
Och gissa? Det gick gallant.
Milou och jag passade på att få en okänd grupp i framåtsändandet.
Gick väl bra efter många om o men.
Helgen har mest bestått av jobb och sömn.

Ha det bäst ni alla där ute i den vida världen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar