torsdag 14 juni 2012

Bilder från Herrö!!!

Nja denna bild är från överhogdal, dit jag var bjuden på grill middag en dag, det var super trevligt!

Ja fin utsikt i Herrö, förstår dom som bor där, så vackert!

Söndagen tränade jag med Evis och Bettan, o massor av regn!
Men spåret regnade bort och vi var blöta som dränkta katter, dessa dagar är det tur att Astrid förbarmar sej över oss!!! Tack för gott fika, och värme!

Måndagen var det träning med Doris, hur roligt som helst, o gott att sitta ner och prata, med dessa underbara pojkar vid våran sida! Fast en viss var lite stökigare än andras! Ha ha ha!

På kvällen var det teori träff med ett viltspår gäng, som jag haft förr. Nu diskuterades öppen klass!

Tisdag som vanligt hund motionering så klart, men det är det ju alla dagar.

På eftermiddagen var jag iväg o la anlags spår, som skulle dömas på kvällen.
Och hur det gick, väldigt bra. Roligt att se att hundarna mognat i och gjort fin fina jobb, nu är det öppenklass träning som gäller för dom, för alla 3 blev gk.
Onsdagen började med ett spår som snällaste Anna-Karin la åt mej.
Super bra var det och gick fint, 6+1, 15 minuter, ja det gick undan.
Spåret tog han direkt åt rätt håll.
Sen var det kurs på jobbet.
Hem lagatupp lite mat.
Sen möte på jobbet.
Efter detta var det mot Järvsö och kurs avslutning.
Oj vad skoj det har varit att gå den.

Kramar o var rädda om varandra!

Du fattas mej, min vän!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar