torsdag 12 juli 2012

Blommor på gården!

En fin blomma va?
Sampo är här o hälsar på några dagar!
Alltid lika trevligt för oss, undra vad han tycker?
Tänk vad blommor man har runt huset!

Och vad vackra dom är om man bara stannar upp o kollar lite!

Utsökt utformade!

Sten murar är en svaghet hos mej!

Vilda och vackra!

Väntar på att den ska slå ut!!!

Hundgården börjar bli gammal, gjord på 80 talet, men håller fin fint än.

Vad har hänt sedan sist???
Jo Milou och jag har startat lydnads trean ha ha ha ja vi fick ihop 135p, och vi är långt ifrån klar.
Men attan vad roligt det var!

Lördag söndag var jag tävlingsledare i Järvsö, många bra hundar har jag sett!
Grattis till Eva-Britt och Mocca till godkänd elit spår och uppflytt till högre sök.
Leila och Chess som tog cert i elit spåret!

Nu tränar vi viltspår och till eftersöksgrenarna, vatten apportering och släp spår!

Igår hände jag och mina foto kursare upp lite alster på byastugan i Kårböle,
Blev 8 foton som jag tagit!
Lite skoj är det!

Ha det bäst och ge någon en kram!

1 kommentar:

  1. Vackra bilder på vackra blommor!!
    Ja Sampo är vacker han med ;-)
    Ja, det var en rolig helg i Järvsö - du skötte dig mkt bra som TL :-)
    Ha det bäst själv o KRAM på dig!!
    från Eva-Britt o Mocca

    SvaraRadera