måndag 5 december 2011

Läkarbesök!

Tänk vad mysigt vissa kan ha det i soffan!

Skönt att kunna njuta av en varm god lillebror kudde!

Min underbara amaryllis som jag fick av min lillis!

Dörr kransen som jag fick av Karin!

Ja idag har jag varit till Sveg och träffat en underbar läkare med tid o förståelse.
Jag har ett virus i kroppen men som verkar vara på väg ut. Sänkan sjunkit till 18 från 20.
Han tyckte jag skulle ta det lugnt o invänta att jag blir frisk.
Ha det bäst mina vänner där ute!

1 kommentar:

  1. Tack för dina kloka ord och råd, det värmer. :) Och jag hoppas att ditt virus försvinner snart, inge roligt att vara sjuk. :/
    Sen tror jag nog att det inte finns någon/några som kan se ut att ha det så skönt när dom sover som vara fyrbenta vänner! ;)

    Många kramar

    SvaraRadera